The Holy Grail van het ondernemen via internet!

Hoe krijg ik meer bezoekers?

Immers, meer bezoekers = meer leads = meer verkopen…

I know, dit ligt iets genuanceerder, maar het begint allemaal bij verkeer naar je site trekken.

Als ik het zo zou zeggen, klopt het in ieder geval wel:

Geen bezoekers = geen leads = geen verkopen

Ik hoor veel ondernemers klagen dat ze een zogenaamde ‘Google geoptimaliseerde website’ hebben gekocht, maar dat ze toch niet vindbaar zijn via Google.

Blijkbaar heeft iemand een aantal ‘bullets’ gebruikt bij de verkoop.

Iedere website die met WordPress gemaakt is, zal Google geoptimaliseerd zijn.

WordPress praat nu eenmaal goed met Google.

Maar alles valt of staat bij de content op je website!

En weet je, je hoeft helemaal geen technische kennis te hebben.

Toen ik met 101werkvormen.nl eenmaal de slag te pakken had en 10 blogs per dag schreef, een aantal weken lang, heb ik echt niet strategisch nagedacht over SEO.

Ik wist niet eens hoe je dat schreef ;).

Wat ik deed was: mijn kennis delen, oprecht en eerlijk.

En toevallig ontdekte ik later een aantal elementen die ik min of meer per ongeluk toegepast had.

Dat waren de volgende 3 elementen:

  1. Gewoonweg heeeeel veel content met het CMS WordPress en via ‘berichten’.
  2. Elk bericht/blog (in mijn geval was dat de beschrijving van een werk- of spelvorm) begon met een aantal sleutelwoorden die aangaven voor welke doeleinden de werkvorm kon dienen (bv: teambuilding, energizers, kennismakers, vertrouwen, leiderschap, etc.). Overigens was het geen toeval dat ik wist dat dáár nu juist veel op gezocht werd.
  3. Elk blog kreeg 1 of meer ’tags’ mee zoals bijvoorbeeld ‘energizer’ of ’teambuilding’. Kijk maar eens naar het gevolg hiervan:

tags

Omdat ik, toen ik 101werkvormen.nl begon, heel veel vrije tijd had (ik had toch geen klanten) vond ik ook de tijd om veel content te maken in een korte tijd.

Nu is dat anders, door deze website trek ik veel klanten aan op de automatische piloot en leuker nog: ik vond een nieuwe passie en dat is om ondernemers te leren hoe ze vrijheid kunnen verdienen via internet.

Maar je kunt het natuurlijk over een langere tijd uitspreiden.

Waar het om gaat is dat je kiest voor een strategie die werkt op de lange termijn.

Omdat mensen zagen hoe succesvol de website was kreeg ik vragen als:

Hoe doe jij je marketing zo goed?

Inderdaad, het ging goed en ik kreeg er nog lol in ook! Ik ging me meer en meer verdiepen in alle mogelijkheden en ontdekte steeds nieuwe dingen om uit te proberen.

Het één lukt wel en het ander niet…

Zie het maar als een ontdekkingsreis.

En die reis deel ik graag met jou, via deze website.

Meer Bezoekers sm

Op 23 maart start ik een ‘Meer Bezoekers Challenge’ waarin ik ga delen:

  • Hoe ik nu precies aan >18.000 gratis bezoekers per maand kom.
  • Hoe ik deze bezoekers omzet in leads, in klanten en in passief inkomen.
  • Hoe ik mijn bezoekersaantallen op passiefinkomenonline.nl verdriedubbeld heb.
  • Welke 3 soorten bezoekers er zijn.
  • Welke tools je kunt inzetten om analyses te doen zodat je kunt verbeteren.
  • Hoe je NU snel meer bezoekers krijgt.
  • En nog veel meer….

Het gaat in de Challenge niet alleen om kennis opdoen, nee, het heet niet voor niets ‘challenge’…

We gaan ook echt ‘doen’!

Voor wie?

Als jij nu minder dan 100 bezoekers per dag hebt, dan is deze challenge voor jou.

Als je niet weet hoeveel bezoekers je hebt, dan moet je zeker meedoen!

Als jij meer dan 18.000 gratis bezoekers per maand hebt, maar vrijwel niets verdient met je website!!

Klik op de button voor meer informatie een aanmelden.

gratis-aanmelden

 

About the author 

Hugo

  • Hoi Hugo,
    Dank voor de kans die je weer biedt, nu met de challenge. Ik ben ermee aan de slag! Wat ik leer pas ik direct toe op de site van Gertie, gbstudiekeuze.nl (Dit stukje zet ik ook op de Facebook groep te inspiratie).

    Mijn vraag: gisteren vertelde Jan dat de website een ‘kerstboom structuur’ moest hebben. Dat heb ik gemaakt. Is het de bedoeling dat de menu structuur, de navigatie, op de zelfde manier loopt?

  • {"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
    >